søndag 5. august 2012

Prikkete 3 årsdag



Noen bilder fra dagens 3 års feiring og det veldig fornøyde bursdagsbarnet.  ♥
Den lille store gutten som har gått fra å springe hver gang jeg kommer med kameraet til å smile dette "helt naturlige" gliset. ;)
Vi hadde sol, ballonger, pavlova, 3 lys, bringebærmuffins, pølser, brus, gaver og fine gjester. 

Ny arbeidsuke venter. De to eldste er på ferie hos snille besteforeldre og minstemann som akkurat har begynt i ny barnehage skal være hjemme hos mamma og pappa.
Ønsker alle leserene mine en god start på den nye uka. :)


post signature

17 kommentarer:

  1. For en fiin 3 åring! Nydelig dekorasjon... Alt var bare flott:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig pyntet. Delikat og fint.
    Gratulere med 3åring i hus.

    Ha en flott ny uke!
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Lekre prikker, lekkert pyntet og nydelig 3 åring! :-D

    SvarSlett
  4. Herlig pyntet og dekket!!
    Jeg elsker prikker ♥

    SvarSlett
  5. Så nydeligt pynta og dekka,elsker den fargen du har brukt:)
    Så skjønne 3 åring,gøy å ha bursdag:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 3 åringen.
    Så mye fine bilder fra feiringen. Kjempe koselig
    Ha en knall fin dag
    klem

    SvarSlett
  7. Hei hei! Gratulerer så mye med din skjnne 3-åring :) Nydelig feiring ser jeg, du er så flink :)
    Har blitt en lang bloggeferie på meg i år, men nå er man tilbake i hverdagsmodus, snart ihvertfall :) Halvannen uke igjen, så kaller jobben :) Nå skal jeg titte litt videre nedover her, alt for lenge siden!
    Kos deg på jobb og ønsker deg en fin mandag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 3-åringen. En tøff liten gutt. Herlig prikkeinspirasjon og en fott dekorert bursdag. Jeg kan tenke meg det var stor suksess. -og Pavlova er jo helt vidunderlig godt.

    Nyt noen mindre hektiske dager, og kos dere sammen alle tre hjemmeværende familiemedlemmer. :))

    SvarSlett
  9. Ååå, så flotte bursdagsdetaljer :)
    Ballongene med prikker var jo superfine, hehe....

    Og gratulerer så mye med 3-åringen :)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  10. Gratulerer med stor liten gutt! Herlige bider av herlige motiver:)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  11. Gratulerer med stor liten gutten :D så utrolig fint pyntet :) så ut som en vellykket bursdag :D
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  12. Så utrolig gjennomført og stilig!
    Likte det kjempe godt :)
    Herlig 3-åring også! Klem :)

    SvarSlett
  13. SÅ utrolig fint du hadde gjort det! De ballongen var jo bare hel skjønne! :):)

    SvarSlett
  14. Så koselige bursdagsdetaljer :) Og for en nydelig liten sjarmør!!!

    Jeg har en 2-åring til lørdag. Skal bruke din inspirasjon til bursdagsforberedelsen....

    Fin dag til deg!

    Kari

    SvarSlett
  15. Naaaw nydeligste fine bursdagsgutten - og så utrolig fint pyntet! Herlig prikkete:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. Gratulerer med dagen da!
    Hilsen Iben

    SvarSlett