torsdag 16. februar 2012

Gule detaljer og påskestemning






Gult er en av trendfargene denne våren og fargen har vokst på meg det siste året. Det kommer nok aldri til å bli så veldig gult her hjemme, men noen detaljer sniker seg inn. 
Den stripete koppen i kahlerstil er fra Åhlens og kostet 29 kr. Til den prisen kan man tillate seg å være litt trendy. ;) 
Litt påskestemning er det jo også over gult, akkurat som disse bildene som vi tok forige helg på hytta.
Vinteren er fin!♥

post signature

15 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med den gule, men passer på ikke at bruge den for meget. Jeg glæder mig til at følge med på din blog.

    SvarSlett
  2. Ja gult er kult! og jeg gleder meg til påske o ha påske frokost en helt uke :)

    Fine bilder!
    Vicky

    SvarSlett
  3. å så fin kopp. dit skal jeg jammen meg ta en tur å kikke.
    Hvor har du fått tak i små marshmellows hen? har de det i arendal? hilsen arendals-jente. :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Flott kopp og flotte bilder!
    Jeg har også fått øynene opp for gult. Her har det blitt gult melaminservise. Perfekt når man skal på påsketur! ;)

    Klem til deg

    SvarSlett
  5. kule kopper, tror jammen meg jeg vil ha noen slike selv

    SvarSlett
  6. Utrolig fine bilder du tar! Og kul kopp!

    Kaja

    SvarSlett
  7. Gult er kult ja:)
    Men i små doser, hehe.
    Koppen var fiiin ♥
    Og jeg fikk veeeldig påskestemning av hyttebildene dine:)

    SvarSlett
  8. Er ikke heeelt fortrolig med gulfargen enda jeg,
    men den sniker seg inn litt og litt merker jeg. ;)

    Skikkelig påskestemingsbilder var det iallefall. Herlig!
    Kvikk lunch er jo en slager. <3

    Klem

    SvarSlett
  9. Gult har sneket seg litt innpå meg også gitt =) Synes det er litt kult! Kunne tenkt meg en gul veske...

    SvarSlett
  10. Takk takk... det er helt klart verdt det...
    Fint med gult og herlig påskestemmning i bildene der ja....
    Ha en flott helg

    SvarSlett
  11. Gult er kult!! ;)
    Fantastiske bilder!! Særlig av kvikklunsjen :)

    SvarSlett
  12. Kjenner gulfargen sniker seg litt på meg og;-)

    Herlige bilder du tar! Fikk nesten lyst til å dra på ski... men bare nesten! Hehe.. fikk mer lyst til å dra til syden:-)

    Fin helg til deg og dine!
    Klem Therese

    SvarSlett
  13. Jeg elsker Åhlens! De har alltid så mye fint! Herlige familiebilder også! Ønsker deg en vidunderlig helg!

    klem, Beate

    SvarSlett
  14. Herlige bilder!! Der var det skikkelig påskestamning, ja :)

    Ha en fiiin søndag!
    klem
    -Amalie

    SvarSlett