mandag 16. januar 2012

I winterwonderland.

Vi har hatt en deilig hyttehelg. Snø, sol, ski, pølsegrilling, spill, aking, god mat og glade barn. ♥
Minstemann har gått på ski for første gang mens de to eldste har finslipt teknikken. Winterwonderland er kanskje å ta litt hardt i. Det var ikke mer snø enn det måtte være, men det var nok for snøhungrige sørlendinger. ..

Vi har kost oss både på ski, utenfor hytta og i godstolen.♥

Nå er det ny uke, nye muligheter, nye møter, nye lekser, nye hverdagsproblemer og nye hverdagsgleder. Bring it on!

post signature

14 kommentarer:

  1. Åååååå herlige bilder! Man får virkelig ladet batteriene på hytta! Det gjorde vi også i helgen (helgen før der) Martine ville ikke inn,bare gå ski! Det er fint når det er sånn. God uke til deg

    SvarSlett
  2. Flotte og stemningsfulle bilder :) Hytteturer er alltid en suksess :)
    Knall kul kopp, den falt i smak :)
    Ha en fin kveld, klem klem

    SvarSlett
  3. Koselige Bilder fra en koselig helg...
    Klem TOve

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!! Koselig innlegg:)
    Håper på litt winterwonderland-følelse her også snart. For ute er det bare is og superglatt for både store og små føtter...
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Dette så veldig koselig ut! Akkurat en slik helg jeg kunne tenkt meg akkurat nå!!! Koppen er kjempesøt! Ha en fin kveld!

    Beate♥

    SvarSlett
  6. Så herlig med litt vinter, trenger det og:)
    Digger koppen!!

    SvarSlett
  7. Så søte guttene dine er Hanne Mette! Skikkelige sjarmtroll:) Bålfatet som jeg skimter bak på et av bildene er så koselig. DET er hyttekos det;) (Vi har makent på hytten til svigers og jeg elsker det:))

    Fin ny uke til deg. Klem, Pernille

    SvarSlett
  8. Hei:) Tusen takk og i ligemåde!!:))
    Ja ein storbyweekend med gode venninner gjer susen i vintermørket! Det var så utrulig godt med litt sol i ansiktet igjen. Følte eg var heilt lyssky, kommer og går bfra jobb når det er mørkt, så eg lever lenge på denne turen:)

    Ha ein fin uke fine deg!

    SvarSlett
  9. Godt med litt vinter både for store og små;) Her kom det 10 etterlengtede centimeter, men nå har det regnet i 2 dager, så det er ikke en flekk igjen... Håper vi rekker å finne frem kjelkene ved neste snøfall da, hihi;)

    Digger koppen din!

    Ha en fin dag!
    KLEM

    SvarSlett
  10. Herlige bilder. Jeg elsker utrykket til minstemann på det nederst bilde til venstre *lol*

    Håper dere får en fin uke. Her er også en ny en i gang med nye tenner og lite natte(og dag)søvn. Skulle helst sett de kom alle på en gang ;)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder!
    Så gøy med snø og hyttetur!
    Jeg er absolutt ikke noe skimenneske selv. Tror ikke jeg har hatt på meg ski på minst 10 (!) år! Men nå, med barn i hus, har jeg plutselig fått lyst å dra på tur til snøen:)
    Håper uka har startet bra!
    Ha en fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder. jeg må innrømme at jeg nok er en smule sjalu på den snøen, her har vi knapt sett sorten denne vinteren :)

    SvarSlett
  13. Ååh. misunnelig på vinter! Her regner det og regner det og regner det.. SKikkelig trist.
    Formen er iallefall stigende. Godt er det. :)

    Klem Marlene

    SvarSlett
  14. I’m curious to find out what blog platform you have been working with?

    I’m having some small security problems with my latest blog and I’d like to find something more secure. Do you have any recommendations?

    Sns.emtg.jp
    Links.lynms.edu.hk
    Sharelook.de

    SvarSlett