onsdag 29. juni 2011

En liten smakebit på natursteinsmuren vår og litt hagebilder.

Ikke lenge igjen før den er helt ferdig nå og det blir såååååå fiiiiint! Gleder meg til å vise dere bilder av ferdig resultat. Innkjørselen ble asfaltert tidligere i uken.
Deilig å slippe grus og sadde. 
 Gleder meg til Fairy rosene mine springer ut. De har hundrevis av knopp. Den ene har jeg plantet i en stor potte og den har vokst seg kjempestor. Tenkte å flytte den over i et bed til høsten. Håper det går bra. Den hvite stemorsblomsten på bildet nederst til høyre har også blitt helt enorm!
Absolutt en ting jeg kommer til å kjøpe neste år også.

 Ønsker dere en fin onsdag!




post signature

9 kommentarer:

  1. Så herlig at du deler hagebilder:) Muren ser kjempefin ut! Den store krukken med Stemor i er også så fin:) Lagret bilde på Macen min, så blir det kanskje noe lignenede hjemme hos oss til neste år.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. fiint!!!
    nydelige planter du har!!!

    nyt kvelden
    her kommer snart regnet...

    klem beate

    SvarSlett
  3. Det er så fint med natursteinsmur! Gleder meg til å se når den blir ferdig! Og flotte roser og planter også:)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Nydelige hagebilder, som alltid hos deg! Ser at du har dette i fingrene!! Flinke deg!:)
    Takk for ordene dine inne hos meg!
    Skal ta noen bilder med kameraet og legge ut en dag! Har ikke hatt det så lenge og formen har ikke vært på topp, så litt lite fotografering. Men de to siste bildene i dette innlegget er tatt med G12: http://www.litt-mitt.com/?p=1630

    Skal tipse deg når jeg får lagt ut flere!:)
    Ha en fin kveld!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Så flott det blir! Inspirerende sommerbilder ;-)
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  6. Wow, natursteinsmuren ser kjempelekker ut! Og Hanne Mette, dine grønne fingre imponerer meg :)

    Klem

    SvarSlett
  7. ÅH, gleder meg til å se! :) Har tenkt tanken vi også, så vi får se hva det blir med oss mot veien.

    Håper dere har det fint, graulterer på etterskudd til gutten! ;)

    KLM

    SvarSlett
  8. Herlig blomsterprakt! Likte VELDIG godt den hvite stemoren - sååå stor?! Du må ha grønne fingre!!
    Elsker naturstein, har litt av det i hagen her også, og det er så fint! Skulle gjerne hatt slike murer overalt... ;-)

    :-)

    SvarSlett
  9. Heisan du.
    Så flotte bilder fra hagen din.

    Ønsker deg en trivelig sommer med masse sol.
    :) Susanne

    SvarSlett