torsdag 17. mars 2011

H♥M


 Hanne Mette Huseby
Hermine
Morten
Marius

Det er ikke noe problem å finne en plass til disse bokstavene hjemme hos oss.
Trebokstaver fra Kremmerhuset kledd med tapetprøver. Ideen har jeg fått av Ida med den skjønne og inspirerende bloggen sukkertøy for øyet. En blogg som står til navnet sitt. Vakre pasteller og kreative løsninger. :)

Jeg liker sånne prosjekter spm er gjort på 1-2-3 og som ikke innebærer kontakt med symaskin eller malekost. Dagens prosjekt er ikke gjort på 1-2-3 dessverre. Jeg skal nemlig vaske hus, vaske tøy, sortere klær ++++++. Bare en liten kaffekopp og bloggetid først.
Ha en fin dag du også!

post signature

25 kommentarer:

  1. Så utrolig fine de ble! Kanskje jeg må en tur innom Kremmerhuset....

    Ha en fin dag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Såå fint! Nydelige dataljer :)
    Lykke til med husmorsyslene!
    klem Carina

    SvarSlett
  3. Nydelige bokstaver...
    Flink du har vært :)
    Herlige navn og elsker når de hører sammen på en måte ;)

    I dag skulle jeg ha gjort SÅ mye!
    Første gang jeg har sovet rundt på 1,5 år!
    Så i stede for å knalle til med bla kontor-prosjektet mitt, sitter jeg her og blogger!
    Familien jeg kommer fra har M og P som "sine" bokstaver.
    Jeg fikk ikke det til, men jentene "måtte" bare ha navn med 5 bokstaver og ulike endinger!!! (Utrolig hva en henger seg opp i hi, hi)
    Lykke til med dagens gjøremål.
    Stor klem til deg.

    SvarSlett
  4. Så fine de ble, HM;)
    Og for en trøst at jeg er ikke er alene om alle disse kjedelige syslene i dag;)
    Det hjelper å vite at vi er flere, når jeg ser på 2 stativ med klær og et skittent gulv som trenger en omgang, +++ ;)

    KLEM

    SvarSlett
  5. fiiint!
    nyt kaffe og bloggings før kjedelige sysler...
    mine venter også....

    klem beate

    SvarSlett
  6. Fantastiske bokstaver
    =
    LIKER

    ..Takker for fine ord her, blir såååå glad
    TUSEN TAKK!!!!!

    Ha en super fin dag vennen

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  7. Knallfine!!! :-)

    Ha en fin dag!!

    Klem Kristine :-)

    SvarSlett
  8. Ja, det er så fint med bokstaver. Smart med tapetprøver på. Du har et fint hjem og tar fine bilder. Jeg legger meg til som følger og kommer til å følge med;) Nyt kaffen..jeg tror jammen jeg skal sette på litt kaffe selv:-) Ha en god dag.

    SvarSlett
  9. Kjempefine bokstaver..
    Her holder jeg på med det samme men jeg kan ikke prøve å forklare hvor mye som skal gjøres her...
    Halve flyttelasset står i ekser og sekker nede og jeg har utsatt og utsatt:)) nå begynner tiden å løpe fra oss så jeg måå bare kommentere litt før jeg drar meg ned igjen:)

    Ha en super dag.

    Stor klem!

    SvarSlett
  10. Så søte de var!! Et tips jeg vil ta med meg videre iallefall.

    Skal se om jeg får lagd et innlegg med noen tips fra fotokurset. Jeg må bare ta noen bilder med kameraet mitt, pga jeg har ikke fått tillatelse til å bruke de jeg tok på kurset siden det var andre kursdeltakere. Var mye basert på lys og portretter det vi utførte, men det vi lærte var å bruke lyset på en god måte! Spennende!

    SvarSlett
  11. Så hærlige farver du har på bokstavene da :) liker de veldig godt :D

    SvarSlett
  12. Hei på deg!

    Så søte bokstavene ble da, skikkelig kult å pimpe dem litt;)

    Koselig blogg du har - kommer gjerne igjen!

    God Torsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  13. Så søte de ble med tapet - det var en smart ide!
    Dessverre er ikke alle prosjekter gjort på 1-2-3, men jeg har som motto å gjøre litt husarbeid hver dag, så slipper jeg den store "sjauen" en gang i uka! Det tynner seg litt ut på en måte :) Hehe.
    klem Nina

    SvarSlett
  14. Sååå søte!!
    Kos deg med husmorsysler ;-)
    Er i alle fall en god
    følelse når det er overstått.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  15. Å, disse var virkelig lekre! Jeg skal innom Kremmerhuset imorgen, tror kanskje noen av disse skal få være med hjem da ;)

    SvarSlett
  16. Så mye fint det er her inne hos deg! Nå ble jeg glad!*smil*

    ...jeg legger meg til som følger med det samme jeg.....*smil*

    SvarSlett
  17. Akkurat de bostavene funker fint hjemme hos oss også. H representerer etternavnet vårt, M min kjære mann, og snur man M'en repreenterer den jo jammen min fine Lille w også:)

    Tusen takk for hyggelig bursdagsgratulasjon! Gjorde meg glad:)

    Ha en flott dag videre søte!

    SvarSlett
  18. Så utrolig fint, Hanne Mette!! Nydelig bilder!! Flink du er!! De vaffelgryteunderlagene vet jeg man kan kjøpe på 2ispann i krs, og riips i Grimstad.... klem til deg

    SvarSlett
  19. Dette var inspirerende. Så fine bokstavene ble :-).

    SvarSlett
  20. Så finne bokstaver!!
    Nydelige bilder.
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  21. En vellykket premiere på Peter Pan. De er såååå flinke! Nå er det premierefest på lillesøs og som vanlig er jeg våken og i ventemodus. God natt til dere. Klem fra mamma

    SvarSlett
  22. Heia! :)
    Ser du liker pip og kremmerhuset du også, da er vi to, og nydelige bilder av bokstavene dine <3

    Ha en flott fredagskveld, sleng deg gjerne på min give away som jeg har gående.

    Klem Ida
    (Interiør~drops)

    SvarSlett
  23. Kjempefint♥
    Har en award og utfordring til deg inne hos meg:))
    Ha en fin helg♥!
    Klem!

    SvarSlett
  24. For noen FANTASTISK fiiiiiiiine bokstaver :)

    SvarSlett