torsdag 23. september 2010

Stuebilder

Et innfall og salg på Åhlens har gitt stuen min et pudderrosa touch.  Litt forandring er moro.
Har fullstendig dilla på de lyse, duse fargene som rosa, muldvarp, grått og creme for tiden. Det bærer garderoben min preg av og nå også interiøret. Skal snart få på det brune trekket på sofaen og da blir det veldig fint med de rosa putene tror jeg. Fortsettelse følger.


Denne siden av stuen tror jeg ikke jeg har vist frem før. Tv er liksom ikke bloggerenes favoritt tema...
Benken har jeg kjøpt i en bruktbutikk og trukket om. Pute fra H&C og lykt på Ica maxi av alle steder.
"anlegget" fra Tivoli er jeg veldig fornøyd med. Lite, pent og med god lyd. 

Nå skal jeg se om nettilgangen holder til en bloggrunde.
Ønsker dere alle sammen en super torsdag

post signature

17 kommentarer:

  1. Hei!
    Helt nydelig med litt rosa ;)
    Fine bilder!!

    Ha en deilig torsdag Hanne Mette ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig, rosa er en lun og lekker farge! Ha en fiiin dag! Klem H

    SvarSlett
  3. Jeg tar med familien min og flytter inn! Eller kanskje jeg skal komme alene når jeg tenker meg om;-)

    Nydelig stue, Hanne Mette! Ha en flott dag:-)

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  4. så koselig og lun stue dere har.Og de duse pudderfargene du har tatt i bruk er jo bare nydelig nå på høsten!! ha en glad dag! Klem, Line

    SvarSlett
  5. Det ble kjempe fint! Elsker de duse fargene jeg også. Deilig nå på høsten:)

    Håper du har en fin fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Deilige farger. Koselig å forandre litt for høsten. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Hei hei
    dette var delikat og vakkert
    blir nok veldig fint inntil brunt også :)
    ønsker deg en flott dag
    hilsen anita s
    PS - for et flott smykke du har fått

    SvarSlett
  8. Hei.

    Så fint du har det. Liker godt kontrasten med det svarte. Gir særpreg hos deg.

    Ha en fin dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  9. Helt fantastisk hos deg.. Og så tar du så pene bilder, fikk også lyst til å skifte ut sofa putene.

    SvarSlett
  10. Rosa er en stor favoritt hos meg også for tiden. Har kjøpt et rosa sengeteppe faktisk som jeg døøøør etter å få på senga og en liten rosa vase fra Kremmerhuset som egentlig bare venter på blomsten sin. Flotte bilder og herlige farger :)

    SvarSlett
  11. Nydelige farger, Hanne Mette:)
    Pudderrosa er en av mine absolutte favoritter,
    like fint til hvit, som til grått og brunt...

    Uff, nei tv´n er ikke vist frem på min blogg heller.
    Den 50 tommers doningen skulle jeg gjerne ha
    krympet noen størrelser;)

    Nyt kvelden, selv lader jeg opp til Linn Skåber,
    pinlig morsomt:)

    Og du, så fin ny header!
    ...for den er det??

    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Har ikke tatt bloggrunde på evigheter, ikke vært på nett i det hele tatt men koselig med mange nye innlegg rundt omkring!

    Kjempekoselige farger! Hos meg blir høsten forskjellige lillafarger, har kjøpt litt nye putetrekk o.l. men det går bare i maling så jeg får se når jeg får somlet meg til å finne dem fram :)

    Ha en flott helg :)
    Klem :)

    SvarSlett
  13. Alltid så fint her sjå deg. Fekk lyst på litt makeover her i heimen og. Fargene e så herlige - lige og veldig godt den pudderrosa. Har grå ullsofa som det verkele hadde gjort seg med pudderrosa attåt.

    Tusen takk for koselige hilsener. Nå ska minien nydast. Hadde heilt glømt koss fantastisk det e med barseltid:) Og antakelig siste gang - så ska snuse inn babylukt og alle inntrykk!!

    SvarSlett
  14. Sååå koselig og flott. Tivoli anlegget er både bra og flott å se på.
    Jo dag hadde tenkt meg en tur på bloggtreff, så da sees vi. Blir kjempe koselig. Men vet ikke helt hvor Bark holder til...? er det vanskelig å finne?

    Så fin headeren din var blitt!! Her går dagene til å hjelpe mine foreldre med å flytte. Det blir så bra men det gjenstår en del før alt er på plass.. (:

    Ha en riktig god helg -så sees vi jo til søndag. Det blir koselig.
    Klem

    SvarSlett
  15. Hei!
    Så fin header du har fått! Og herlig rosa innfall da. Takk for kommentar hos meg, ja - det blir nok mest sannsynlig malt. Men foreløpig har jeg så mange prosjekter i hodet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.. Og siden de ikke har interiørmaling i sense (toror jeg?!) må det vel males ute, dvs det blir nok en stund til (stakkars utålmodige meg..) :)
    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett