onsdag 12. mai 2010

Nytt i sofakroken

God formiddag!  En god natts søvn og nykokt kaffe gjør underverker. I dag er jeg full av energi igjen.

Nye puter i sofakroken. Hadde planer om å ha dem ute, men kom frem til at hvitt var litt ambisiøst... Dessuten passet de perfekt i sofaen. Putene er fra Ellos og pleddet er fra HM home.  
Vi er ferdig med å blende døra og flytte kontaktene i stua så nå har vi omøbelert her inne. Ikke helt ferdig med dekoreringen enda. Veggene er som store hvite lerret så bildelister og rammer fra Ikea står høyt på ønskelisten. Jeg gleder meg såååååå til i Ikea åpner i Kristiansand. Jeg savner å kunne ta en svipp, ikke måtte dra nesten 4 timer hver vei...

Når lillebror våkner fra formiddagsluren tenkte jeg meg ut på tur. 
Bevegelse og frisk luft er en innertier når det gjelder å få opp energinivået mitt. Her er noe bilder fra søndagstur i Urheia.

Fri i morgen så det er nesten litt minihelg i dag! Ha en strålende lillefredag.:)
God klem fra Meg
post signature

13 kommentarer:

  1. Du har så mange fine bilder på bloggen din! Ordentlig koselig :)

    Tenkte jeg skulle ta meg en tur i solskinnet jeg også, men sitter fortsatt i joggebukse i sofaen...sukk...jaja :)

    Ha en flott dag!
    klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder :-) Fresht med litt nye puter, bare det gjør underverker. Den med sommerfugl var kjempeflott!

    Ha en fin dag! ♥ Her er det en opplagt og uthvilt mamma idag, TM sov fra kl 19:30 til 02:30 uten å våkne, fikk mat og sov til 07:30! Det var virkelig deilig, og håper det er den nye trenden. Pappa reiser på jobb neste uke også, så det hadde vært kjekt.

    Godklem J♥

    SvarSlett
  3. så fint bilde av stua! så kjempeflott ut!
    koselig bilde fra tur!!
    klem

    SvarSlett
  4. Takk for herlig kommentar hos meg:-) Godt å høre at vi er flere mammaer som sitter i sofaen og nyter stillhet fremfor å gjøre noe. Sofie sovnet igjen og sover fremdeles:-) Mor rakk å dusje...juhu.

    Planen i dag er at vi skal til Lillehammer og gjøre litt småttri, gutta skal til frisøren etter skole/bhg, så her gjelder det å planlegge slik at jeg ikke trenger å kjøre så masse. her snakker vi avstander (ikke Ikea-avstand..hehe).

    ha en fantastisk energisk dag!
    klem

    SvarSlett
  5. Hei, likte godt puta di med sommerfugl, så pent du har det i stua :) liker å titte innom bloggen din :) ha en fin dag.

    SvarSlett
  6. Så fine puter!! Sofakroken var superfin nå ja :) Så deilig at du føler deg full av energi igjen! God søvn har MYE å si ja... Her begynner 2 år med ekstremt dårlig søvn å sette sine spor, dessverre.. ;) Heldigvis snaaaart sommerferie! *lengter* Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Moro å komme over bloggen din - veldig fin:)
    Følger jeg:)

    SvarSlett
  8. Så kjekk blogg du har, liker godt din sans for svarte og hvite kontraster i hjemmet! Virker som om du har en ren og luftig stil uten for mye dilldall ;-)

    Ser du har tre barn, slik som jeg, det er hektisk til tider så søv er viktig! Bra energien er tilbake!

    Legger meg til som følger jeg;-)

    SvarSlett
  9. Kjempefine puter du har fått deg!
    Ha en fin minihelg!
    Klem,I

    SvarSlett
  10. Helt sant at bevegelse og frisk luft gjør underverker!! Så fint dere har det.Du er flink med å lage sånne stemningsbilder! Klem klem

    SvarSlett
  11. Jeg skal kose meg masse! Trodde nesten ikke du turde å se på True Blood jeg :p

    SvarSlett
  12. Hei!
    Var virkelig hyggelig å hilse på her om dagen! Skåla var bare supersøt,passet perfekt inn i mitt "rosafiserte" hjem... Hi-hi;-)
    Den søte turkise vasen du så inne hos meg er fra kremmerhuset,var billig også, så løp å kjøp! (gjør ikke stort innhugg i sydenbudsjettet...) ;-)

    Ha en deilig fridag i morgen!
    Klem Karina:)

    SvarSlett
  13. Hei snupp,
    De putene var jo fantastisk, passer jo perfekt til min sorte og hvite stil ute i år.
    Disse må jeg sjekke ut!
    Håper du får en super langhelg!

    God klem fra meg

    SvarSlett