torsdag 6. mai 2010

 Først av alt vil jeg bare si tusen tusen takk for alle de kjempe koselige kommentarene på forige innlegg. Det varmer virkelig at så mange av dere skjønne jentene tenker på oss. Glad for at dere finnes!♥
Alt gikk veldig fint i dag. Han var skikkelig flink og det er deilig å ha det overstått. Virker faktisk som han hører mye bedre. Det er godt for ham. Ikke noe problem å få vann i ørene heller fikk vi beskjed om, og det er bra for nå er det bare 3 uker til FERIE!
Da skal jeg nyte sol og varme i blandt annet disse deilige og sommerlige plaggene...
Elsker den lyse og maritime stilen i sommer. Har du slått deg på den maritime stilen?
post signature

11 kommentarer:

  1. Hei vennen!! Jeg gikk visst glipp av ditt forrige innlegg, for noen herlige unger du har!! GoDiSeR :)

    Bra alt gikk bra idag da, puster lettet ut nå tenker jeg :)

    Vi har også ferieplaner klare nå, følg med - følg med!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige klær, Hanne Mette! Kjøpt de i min størelse eller? :D

    SvarSlett
  3. Så godt da at alt gikk bra, og at du kan få vann i ørene, for det husker jeg godt jeg ikke kunne når jeg var liten og det var kjipt....
    Herlige klær, har selv sansen for det maritime men også falt for blomstrete sommer plagg....
    ha en flott kveld, og kan tenke meg det blir godt med ferie....
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Så flott at det gikk bra i dag:):):)
    Maritimt er helt inn her i gården...
    Deilig:)
    Ha en herlig kveld!
    Camilla

    SvarSlett
  5. Godt det gikk fint idag og at han er bedre. Herlige barn du har:) Jeg ønsker meg også et trekløver....
    Så fine klær da!! Elsker også denne stilen, gleder meg til å shoppe litt, både til meg selv og lillegull. Krysser fingrene for at det ikke blir noe nytt vulkanutbrudd da, hvis dere skal til sydligere strøk?

    Ha en god kveld!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. så godt å høre at det gikk fint.
    veldig søte plagg og sko.

    SvarSlett
  7. Så bra at alt gikk bra!

    Nydelige klær du viser i dag... Har ikke gått for den maritime stilen når det gjelder klær!
    Driver å sparer for å bygge opp en ny garderobe - regner med jeg vil gå litt ned i vekt nå når jeg har endret kostholdet såpass drastisk og da skal jeg unne meg masse fint! Veldig god motivasjon.

    Så herlig å ha ferie snart... Må nok vente litt lenger - men jeg skal også ha tidlig ferie i år!

    Ha en fin kveld videre,
    klem,I

    SvarSlett
  8. Så godt å høre at det gikk bra i går!! :) Og ekstra godt er jo det siden det snart er ferie ja :) Flotte klær, digger og den maritime stilen :) Hvitt og blått er supert på sommeren! Åååå, så jeg gleder meg til ferie jeg og! Klem

    SvarSlett
  9. så godt å høre at det gikk bra med lillegutten din :) kos dere masse med tre uker fri! jeg og lillemann her har laaaaang ferie i sommer, har flyttet og har ikke bhg.plass før august, jeg begynner i ny jobb da :) så nå prøver vi bare å kose oss mest mulig hver dag - deilig!!!

    hvor er plaggene kjøpt? likte alt veldig godt :) spesielt shortsen og skoene :)

    stoor klem!

    SvarSlett
  10. hahaha, så nå at du hadde skrevet 3 uker til ferie :) men, da blir det iallefall snart :O) mye fri innimellom også nå! deilig :)

    SvarSlett
  11. Sko og kjole er fra Ellos. Shorts og jakke fra Lindex. :)

    SvarSlett